Thursday, January 27, 2011

KAROK la wei!!!

hahaha..ni antara aktiviti2 yg mmg aku suke n jarang sgt la aku mnolak plawaan mmber2 aku bile ade free/boring..masuk karaoke pastu memekak xingat dunia(dunia dunia gak,akhirat jgn lupe beb...)kakaka..mmg xtahan ble karok ngan klasmet/housemet..nyanyi dh la bukan2,org lalu pndang smacam je(lantak la..gua bayar beb..lu nk join byr la!)
lokasi ktorg karok kali ni ialah kt karaoke bintang gemilang kt pas.atas ajakan mmber2 pastu suruh aku rekomen mane port karok yg best maka terbang la geng2 aku ke s.alam..tp aku xpuas ati 1 je,xsmpat nk book bilik vip.kalo dpt mmg lg dahsyat la keadaan rase aku..kah3...
lagu pertama dendangan zek klasrep berjudul kelibat sang penyair..suara mmg kaw la..(padan la ngan badan die)masuk je lagu kedua ahahaha...sndiri mau ingat la..overall mmg best la..
haa..xlupe gak sblum aku gulung bebelan aku ni..aku nk ucapkn selamat taun baru cina kpd sluruh rakyat malaysia..

No comments:

Post a Comment