Wednesday, April 7, 2010

speed test...:(

kali ni dah kali ke 4 aku amik speed test ni..btw,untuk pengetahuan para pembaca sekalian ni bukan la speed test yg biasa mcm korang test power moto bg mat rempit or test bape speed kete korg bole pegi atas highway..ni adalah speed test utk typing..lg skali btw,,aku ni blajar management so mnde alah ni mmg wajib blajar..dari awal semester aritu aku dgn para2 classmet aku didedahkan kpd keyboard yg bakal menjadi musuh ktorang time speed test.

blajar typing dari 1 huruf sampai la dh bole agk huruf tu ade kt mane atas keyboard..typing,bunyi cam senang kan???bak kata pepatah:xkn lari keyboard dikejar(p/s:xleh gune pepatah ni dlm spm,sah fail BM korg nnt). tp nk dptkan 25 ayat seminit pon sakit sbnarnye..kalo pkai 3 jari je xpe la, ni kne pkai 10 jari..
x kemana la wei....

yang sakit jari,
(nama dirahsiakan)

p/s:pasni aku nk type guna kaki plak...

No comments:

Post a Comment